3.6.08

Africaninvestor

Ja så gjorde jeg alvor ud af det.

Jeg har åbnet en konto og er begyndt at investere inde på MyC4 - dog er jeg startet blødt op med 150 euro på ren hobbybasis.

Jeg vil dog løbende indsætte penge på kontoen og renter og afdrag vil blive geninvesteret.

Min investeringsstrategi:

Forrentning i gennemsnit på 15%

Maks 50 euro pr. projekt

Fokus på Landbrug, dyrehold og ejendomme

Og så lavede jeg da lige en blog særskilt om det (så denne blog ikke bliver oversvømmet med indlæg om investeringer i afrikanske kyllingefarme). Bloggen har fået adressen africaninvestor.blogspot.com

Til sidst vil jeg lige opfordre jer alle til at åbne en konto - det er ulandsbistand gjort sjovt, sexet og profitabelt (forhåbentligt). www.myc4.com

2 Comments:

Anonym said...

Good post and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Thanks you as your information.

Anonym said...

Tack för vettiga kritik på danishinvestor.blogspot.ru. Me & min granne var bara förbereder sig för att göra en del forskning om detta. Vi fick en ta en bok från vårt lokala bibliotek men jag tror att jag lärde mig mer av det här inlägget. Jag är mycket glad över att se så bra information som delas fritt ute.

 

blogspot templates | Webtalks