13.3.06

2 Sommerhuse i Hornsherred på tvang


Om et par ugers tid bliver der afholdt tvangsauktion over 2 sommerhuse der ligger i det skønne, men forholdsvis oversete Hornsherred. Jeg har familie der bor i Skibby og kender derfor området ret godt.

30. marts handler det om et sommerhus på kun 35 kvm beliggende i lille sommerhusområde nord for Kirke Hyllinge.
Der er en dejlig stor veltilplantet grund på 1200 kvm.

4. april er det et sommerhus nord for Jægerspris på 55 kvm
Jeg vil møde op til begge auktioner i håb om at kunne gøre en god handel. Først vil jeg dog lige besigtige ejendommene. Beskrivelsen skal jeg nok komme med her på bloggen.

3 Comments:

Anonym said...

Hvor finder du de forskellige tvangsauktioner henne?

Bruger du kun tvangsauktioner.dk?

Eller er der andre steder at finde dem?

Hilsen lyskjaer

DI said...

Som jeg forstår det så bliver alle tvangsauktioner offentliggjort på tvangsauktioner.dk

Nogle advokater vælger IKKE at betale et honorar til tvangsauktioner.dk og man skal derfor have et abonnement.

Man behøver nu ikke tegne abonnement hos tvang.dk for at komme i besiddelse af oplysningerne. Man kan nemlig finde ud af hvilken advokat der står for auktionen og bede dem sende en salgsopstilling. De kræver blot at man sender en frankeret svarkuvert.

Måden man finder advokaten er at bruge nettidende.

DI said...

Og nu blev den ene aflyst. Det er sjovt så få auktioner der bliver til noget i øjeblikket.

 

blogspot templates | Webtalks