17.8.06

Rekord lavt antal tvangsauktioner

Den titel har jeg vidst brugt før, men rekorden er blevet slået igen og igen. Det går rigtig godt i lille Danmark og det giver mig meget få emner at vælge imellem. Forleden dag var der kun 5 sommerhuse på tvangsauktion... I hele Danmark!

Jeg har set på den udlejningsejendom i Frederikssund og den er for dyr i forhold til udlejning.

Ingen af mine kontakter (måske på grund af sommerferien) har givet mig nogle mulige emner og jeg har ikke selv fundet nogle. Huse der ikke er velpassede er snart et særsyn her i nordsjælland.

Jeg har dog kig på 2 huse, men har endnu ikke gjort noget ved dem pga. travlhed. De ligger begge centralt i en større handelsby. Hækkene er store og uklippede, der ligger affald (som har ligget der et stykke tid nu) og det er endnu ikke lykkedes mig at komme forbi når der har været nogle hjemme. Naboerne er heller ikke meget bevendte, de har ikke kunnet fortælle mig noget brugbart. Næste skridt er at smide en seddel i deres brevsprække at jeg har været forbi.

3 Comments:

Bjarke Bekhøj said...

Man gik jo og troede du havde forladt branchen....

DI said...

Hej Bjarke,
Ja det har været en ultra-travl sommer hvor der er sket alt andet end ejendomsinvesteringer.

Godt at i følger med og holder mig i ørene ;o)

Jeg har fået op til flere mails hvor man spørger hvad dælen der er blevet af mig.

Situationen er den lige pt. at jeg kan gå ud og købe en ejendom for max 1 mio. (siger min kære fleksible bankrådgiver) Så i øjeblikket leder jeg efter et sommerhus eller en lille lejlighed der lige trænger til en overhaling for derefter at blive solgt videre.

Grunden til at han ikke vil låne mig mere lige pt. er at han vil afvente at vi sælger vores eget hus og så evt. have afklaret om rækkehuset bliver solgt i år.

Lejer har ringet til mig her i sommer for at lufte ideen om at hun muligvis kunne tænke sig at købe rækkehuset.

Hvis det sker er jeg helt boligløs igen - men har så en del kontanter.

Unknown said...

Buy / Sell / Rent / Lease Properties in India Online!!

Visit http://www.PlacidHomes.com

The Elegantly Smart Real Estate Search Engine in Bangalore/ Hyderabad / Mysore / Coimbatore / Hosur and all cities in India.

Celina Jones

Real Estate Consultant

http://www.PlacidHomes.com

 

blogspot templates | Webtalks