2.10.06

Status

I må undskylde at jeg ikke har opdateret længe, det skyldes dovenskab og problemer med IT.

Her kommer en kort status over hvad der er sket over sommeren og de sidste par måneder.

Privat ejerlejlighed - denne havde jeg sat til salg til en forholdsvis høj pris, nu har køber underskrevet og den er solgt til prisen. Det frigiver 500.000, forhåbenligt kan jeg bruge dem til at investere i ejendomme, fruen skal dog lige overtales først.

Rækkehuset - Udlejer betaler stadig sin leje til tiden og har endnu ikke fortalt om hun ønsker at købe huset. Aftalen er at hun kan købe det til 975.000 kr., jeg har netop fået en løs vurdering af ejendomsmægleren - rækkehuset kan sælges til min. 1.095.000. Vi har altså begge gjort en god handel indtil videre.

Jeg er stadig på udkig efter mindre lejligheder, sommerhuse - muligvis mindre udlejningsejendomme.

Mine fornemmelser siger mig at man indenfor de næste par måneder kan gøre et godt køb.
Jeg er specifikt ude efter mindre lejligheder.

Tip: ejendomsmæglere og udlejere har rigtig nemt ved at sælge små lejligheder eller udleje disse i januar måned. Grunden er de mange julefrokoster hvor det går lidt skævt. Januar er skilsmissetid...

2 Comments:

Anonym said...

Hej! Og tillykke med salget!! Jeg er vildt spændt på at læse, hvad du sætter pengene i! Jeg er helt enig med dig i at tiden p.t. er gunstig for køber. Godt at din blog er genopstået fra de døde. Håber du finder noget interessant at investerer din frie kapital i - ellers har jeg da et par småprojekter kørende her i det jyske. Send en mail en dag hvis du har tid. Mvh, J.H.

Unknown said...

Buy / Sell / Rent / Lease Properties in India Online!!

Visit http://www.PlacidHomes.com

The Elegantly Smart Real Estate Search Engine in Bangalore/ Hyderabad / Mysore / Coimbatore / Hosur and all cities in India.

Celina Jones

Real Estate Consultant

http://www.PlacidHomes.com

 

blogspot templates | Webtalks