28.5.08

Så er jeg tilbage

På grund af manglende password har jeg ikke kunne logge på. Det var en lang historie gjort ultrakort.

Jeg har dog ikke ligget på den lade side - jeg har fået nyt job, da min tidligere arbejdsgiver mente at jeg skulle yde 110% istedet for de 80% vi oprindelig havde aftalt (en stor del af min løn var provision så jeg selv kunne bestemme hvor meget tid jeg ville bruge på arbejdet).

Jeg har solgt rækkehuset til lejeren, det laver jeg lige et særskilt indlæg om. Så jeg står i den situation at jeg ikke ejer noget fast ejendom lige pt.

Og så har jeg fået ny bankrådgiver, da min gamle har skiftet job - det tabte jeg så faktisk en handel på da min nye bankrådgiver ikke mente at de aftaler jeg havde indgået med tidligere bankrådgiver stod ved magt - tåbeligt og faktisk ikke lovligt og det betyder at jeg nu leder efter en ny bank.

Håber de gamle læsere vil tilgive min lange og ufrivillige blogpause og stadig vil læse med.

2 Comments:

Unknown said...

Herligt du er tilbage igen :)

Jeg er også selv på jagt efter projekter at kaste min kærlighed på, eller rettere arbejde på ;)

Men ser frem til flere indlæg fra dig...

DI said...

hej jesper,
Jeg følger med i din blog og vil linke hvis der kommer noget med relevans til ejendomsinvestering.

 

blogspot templates | Webtalks